Lisää tukea ja neuvontapalveluja henkilö- ja yritysasiakkaillemme koronavirustilanteessa

Säästöpankkiryhmä kantaa huolta asiakkaistaan ja tiedostaa perustehtävänsä mukaisesti yhteiskuntavastuunsa. Lisäämme tukea ja neuvontapalveluita niin henkilö- kuin yritysasiakkaillemme koronaviruksen aiheuttamassa tilanteessa. Oli kyseessä sitten säännölliset tulonsa tilapäisesti työttömyyden tai lomautuksen vuoksi menettäneet henkilöasiakkaat tai yritykset, jotka tarvitsevat lisälikviditeettiä kysynnän laskun tai tilausten peruutusten vuoksi.

Esimerkkejä tarjoamistamme vaihtoehdoista asiakkaille, jotka kärsivät äkillisistä koronaviruksen vaikutuksista ja jotka täyttävät yleiset luottokelpoisuusehdot: 

  • lainan lyhennysvapaa verkkopankin kautta haettuna. HUOM: Koronatilanteen helpotuttua Suomessa koko Säästöpankkiryhmää koskeva maksuton lainojen lyhennysvapaa ei enää ole voimassa. Varmistathan tilanteen omasta paikallisesta Säästöpankistasi. 
  • kortin luottorajan korotus on maksuton 18.3.2020 alkaen toistaiseksi verkkopankin kautta haettuna
  • mahdollisuus hyödyntää luottokortin maksuvapaat kuukaudet (2 vuodessa, ei perättäisiä) verkkopankin kautta haettuna
  • mahdollisuus pienentää korttiluoton minimilyhennyserää (jos se ei ole jo 5%) verkkopankin kautta haettuna
  • Jos sinulla ei ole vielä luottokorttia, niin sinulla on mahdollisuus hakea sitä verkkopankin kautta.
  • suhtaudumme myönteisesti yritys- sekä maa- ja metsätalousasiakkaiden käyttöpääomarahoitustarpeisiin ja asiakkaamme voivat saada jopa kuusi kuukautta lyhennysvapaata. Olethan yhteydessä pankkiisi verkkopankin kautta.

Kysymyksiä koronaan liittyen? Olemme koonneet infosivuston aiheeseen liittyen, päivitämme sitä jatkuvasti.

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija

Ajankohtaista