• Henkilötietojen päivittäminen

    Täältä pääset päivittämään asiakastietoja alaikäisen tai edunvalvottavan puolesta – tai myös itsesi puolesta, jos sinulla ei ole Säästöpankin verkkopalvelutunnuksia.
 
Säästöpankin brändikuva.

Näin päivität yksityishenkilön tiedot Signomin palvelussa

  • Pystyt päivittämään asiakastietosi ”Päivitä tiedot”- painikkeen kautta. Sinut ohjataan Signomin Säästöpankille tuottamaan palveluun.
  • Valitse, päivitätkö tiedot alaikäisen tai edunvalvottavan puolesta vai omasta puolestasi. Päivitäthän tiedot omasta puolestasi tässä vain, jos sinulla ei ole Säästöpankin verkkopankkitunnuksia.
     Jos sinulla on Säästöpankin verkkopankkitunnukset, päivitäthän tiedot verkkopankissasi (Omat tiedot) tai mobiilisovelluksessa (Profiili > Tarkastele ja muokkaa tietojasi).
  • Päivitä tiedot ohjeiden mukaisesti ja vahvista tiedot sähköisellä allekirjoituksella käyttäen suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksia.

Mitä tietoja kysymme?

Kysymme tietoja, joiden avulla voimme tuntea sinut ja tyypillisen pankkiasiointisi paremmin. Tällaisia tietoja ovat muun muassa:

  • perustiedot, kuten yhteystiedot ja elämäntilanteeseen liittyvät tiedot
  • poliittinen vaikutusvaltaisuus
  • Säästöpankin asiakkuuden luonne ja käytetyt palvelut
  • tilien maksuliikenne.

Tietojen päivittämiseen menee noin 10 minuuttia.

Miksi pankki kyselee tällaisia tietoja?

Tietojen kysyminen on tärkeää turvallisen pankkiasioinnin vuoksi. Tiedot auttavat meitä tuntemaan asiakkaamme mahdollisimman hyvin, lisäksi tietojen kysyminen säännöllisesti on myös lainsäädännön velvoittama. Tietojen kysyminen tehdään aina suojattujen ja turvallisten yhteyksien kautta.

 

Lue lisää asiakkaan tuntemisesta