• Se vanliga frågor

    Nätbankskoderna låsta? Problem med användningen av de digitala tjänsterna? Se råd som vår kundtjänst har sammanställt för dessa och andra vanliga frågor.
  • Du har väl tillgång till öppningstjänsten?

    Ett tips från vår kundtjänst: Du kan själv öppna låsta bankkoder och applikationen Sparbanken Identifiering.
 
Sparbankens varumärkesbild.
Sparbankens varumärkesbild.

Vår kundtjänst hjälper dig per telefon vardagar kl. 8–20 – också som identifierad 

Du kan sköta de flesta bankärenden som kräver identifiering också i nätbanken, med nätbanksmeddelande och per telefon. Vi svarar på numret 010 773 6777 vardagar kl. 8-20. Läs också vanliga frågor till kundservicen. 

Har du tappat ditt kort eller dina nätbankskoder? Gör så här

Om du tappar ditt bank- eller kreditkort eller dina nätbankskoder ska du agera snabbt. Ring Sparbankernas gemensamma spärrtjänst +358 20 333 (24 h, också spärrning av nätbankskoder) eller Eurocard-företagskortets spärrtjänst +358 800 1 55777 (24 h).
SaknasSparbankens varumärkesbild.