Bankkunder utsätts för bedrägerisamtal!
Bankkunder utsätts för bedrägerisamtal. Överför inte dina medel till ett "säkerhetskonto" enligt någons instruktioner och ge inte ut dina användarkoder för internetbanken till någon via telefon.
”Jag är stolt över vårt gäng, verkligt kunnigt folk och fin vi-anda” Citatet från svaren på vår personalundersökning sammanfattar väl hurdan Sparbanken är som arbetsplats. Det här återspeglas direkt också i att våra kunder är mycket nöjda.
Vi tror att bankens framgång uppstår ur de anställdas framgång. Därför satsar vi på vår personals kompetens, utveckling och på en gemensam dialog.
Glädje, inspiration och kontinuerlig utveckling – för oss är det viktigt att var och en får jobba med bra ”drive” och hela tiden får lära sig nytt. Vår egen Akademi ger var och en mångsidiga och framtidsinriktade lärostigar för att öka den egna kompetensen. Med vårt coachande chefsarbete, en dialog som omfattar hela arbetsplatsen och vår träning i arbetet ser vi till att det man lär sig också syns i det dagliga arbetet.
Våra kunder uppskattar vår utmärkta serviceattityd, vår sakkunniga och personliga betjäning och att det är lätt att sköta sina ärenden. Vi utvecklar dessa aktivt såväl med kunderna som med personalen. Därför kommer vi också i fortsättningen att satsa på att förstärka den positiva medarbetarupplevelsen.
Välkommen med i laget!