Chatbot-Miljo auttaa
Miljo auttaa sinua löytämään ratkaisun ongelmatilanteissa 24/7. Aloita keskustelu klikkaamalla chat-ikonia oikeasta alalaidasta.
Chatbot-Miljolta saat kätevästi apua mm. verkkopankkiin ja lainoihin liittyviin kysymyksiin – ja pääset nopeimmin eteenpäin. Kirjoita chatbotin kenttään asia, josta haluat lisätietoa ja testaa! Chatbotia opetetaan myös jatkuvasti. Ethän jaa henkilötietojasi, kuten pankki- tai henkilötunnusta chatbotille.
Huomaathan, että myös verkkopankissa ja Säästöpankki Mobiili -sovelluksessa ensimmäiseksi apunasi on chatbot, jonka jälkeen keskustelu yhdistetään tarvittaessa asiakaspalvelijalle, asiakaspalvelun aukioloaikoina.
Turvallisuussyistä älä koskaan jaa henkilötietojasi, kuten pankki- tai henkilötunnusta chatissa. Henkilöllisyyden varmistamista asioissa käytäthän mobiili- tai verkkopankin viestitoimintoa, varaat ajan tai soitat asiakaspalveluumme.