Chatbot ja chat
Tahdomme palvella sinua, kun meitä tarvitset. Tekoälykollegamme Miljo ei unta kaipaa ja on apunasi verkkosivuilla ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä. Verkkopankin puolella saat Miljon lisäksi apua hänen ihmiskollegoiltaan ma-pe klo 8-18 ja la klo 10-14.
Chatbot-Miljolta saat apua mm. verkko- ja mobiilipankkiin, tileihin, kortteihin, lainoihin ja rahastoihin liittyviin kysymyksiin.
Kysy chatbotilta kysymys kerrallaan, mielellään lyhyinä lauseina
Parhaiten Miljo ymmärtää lyhyitä ja selkeitä lauseita ja vastaa mieluiten yhteen kysymykseen kerrallaan. Ethän jaa henkilötietojasi, kuten pankki- tai henkilötunnusta chatissa.
Henkilökohtaisissa ja henkilöllisyyden varmistamista vaativissa asioissa jätä yhteydenottopyyntö, varaa aika tapaamiseen verkossa, puhelimessa tai konttorilla tai lähetä viesti verkko- tai mobiilipankissa.
Verkkopankissa chat palvelee arkisin klo 8–18 ja lauantaisin klo 10–14
Jos olet jo asiakkaamme, voit hoitaa nopeasti monia pankkiasioita chatissa - samalla istumalla.
Muun muassa nämä asiat hoituvat verkkopankin chatissa:
- opintolainojen nostot
- kortteihin tehtävät muutokset
- verkkopalvelujen tekninen neuvonta
- tilin maksun ylärajan muutos
- lainan eräpäivän muuttaminen (alle 14 vrk)
- omien tilien väliset siirrot