
Vältä jonotus ja kysy Miljo chatbotilta
Chatbot-Miljolta saat kätevästi apua mm. verkkopankkiin ja lainoihin liittyviin kysymyksiin – ja pääset nopeimmin eteenpäin. Kirjoita chatbotin kenttään asia, josta haluat lisätietoa ja testaa! Chatbotia opetetaan myös jatkuvasti. Ethän jaa henkilötietojasi, kuten pankki- tai henkilötunnusta chatbotille.
Verkkopankissa ja Säästöpankki Mobiili -sovelluksessa chat palvelee arkisin klo 8–18 ja lauantaisin klo 10–14
- opintolainojen nostot
- kortteihin tehtävät muutokset
- verkkopalvelujen tekninen neuvonta
- tilin maksun ylärajan muutos
- muut lainoihin liittyvät asiat
- omien tilien väliset siirrot
Huomaathan, että myös verkkopankissa ja Säästöpankki Mobiili -sovelluksessa ensimmäiseksi apunasi on chatbot, jonka jälkeen keskustelu yhdistetään tarvittaessa asiakaspalvelijalle, asiakaspalvelun aukioloaikoina.
Ethän jaa henkilötietojasi verkkosivujen chatissa
Turvallisuussyistä älä koskaan jaa henkilötietojasi, kuten pankki- tai henkilötunnusta chatissa. Henkilöllisyyden varmistamista asioissa käytäthän mobiili- tai verkkopankin viestitoimintoa, varaat ajan tai soitat asiakaspalveluumme.