Chatbot ja chat

Tahdomme palvella sinua, kun meitä tarvitset. Tekoälykollegamme Miljo ei unta kaipaa ja on apunasi verkkosivuilla ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä. Verkkopankin puolella saat Miljon lisäksi apua hänen ihmiskollegoiltaan.

Chatbot-Miljolta saat apua mm. verkko- ja mobiilipankkiin, tileihin, kortteihin, lainoihin ja rahastoihin liittyviin kysymyksiin.

Kysymys kerrallaan, mielellään lyhyinä lauseina

Parhaiten Miljo ymmärtää lyhyitä ja selkeitä lauseita ja vastaa mieluiten yhteen kysymykseen kerrallaan. Ethän jaa henkilötietojasi, kuten pankki- tai henkilötunnusta chatissa.
Henkilökohtaisissa ja henkilöllisyyden varmistamista vaativissa asioissa jätä yhteydenottopyyntö, varaa aika tapaamiseen verkossa, puhelimessa tai konttorilla tai lähetä viesti verkko- tai mobiilipankissa.

Verkkopankissa chat palvelee arkisin klo 8–20

Jos olet jo asiakkaamme, voit hoitaa nopeasti monia pankkiasioita chatissa - samalla istumalla.

Muun muassa nämä asiat hoituvat verkkopankin chatissa:

  • opintolainojen nostot
  • kortteihin tehtävät muutokset
  • verkkopalvelujen tekninen neuvonta
  • tilin maksun ylärajan muutos
  • lainan eräpäivän muuttaminen (alle 14 vrk)
  • omien tilien väliset siirrot

Apua voit löytää myös usein kysytyistä kysymyksistä 

Asiakaspalvelultamme usein kysyttyä
Usein kysyttyä lainoista
Usein kysyttyä Säästöpankin korteista
Usein kysyttyä Säästöpankki Tunnistuksesta