Chat

Moikka, miten voimme auttaa? Chattaa kysymyksesi chattitiimillemme arkisin klo 8–22. Chattiin pääset sivuston oikeasta alalaidasta palvelun aukioloaikoina.

Miten voin jättää soittopyynnön tutulle asiakaspalvelijalle? Tai mistä näen konttorin aukioloajat? Mitä teen, jos korttini ei toimi tai jos haluan muuttaa lainan lyhennyssummaa? Säästöpankin chatista saat helposti apua yleisiin pankkiasiointiin liittyviin kysymyksiin. Tavoitat meidät myös konttoreiden aukioloajan ulkopuolella, saat apua arkisin klo 8–22.
Henkilökohtaisissa ja henkilöllisyyden varmistamista vaativissa asioissa jätä yhteydenottopyyntö, varaa aika, sovi verkkotapaaminen tai lähetä viesti verkkopankissa

Mitä muut meiltä useimmin kysyvät? 

Olemme koonneet sinulle vastauksia useimmin asiakaspalvelustamme kysytyistä kysymyksistä. Tutustu vastauksiin.