Koronavirustilanteen vaikutukset Säästöpankki Sinetin palveluihin
Tältä sivulta löydät ajankohtaista tietoa koronavirusepidemian vaikutuksista palveluihimme ja aukioloaikoihimme. Päivitämme sivua jatkuvasti.
Muutoksia konttoripalveluissa
Tahdomme pitää huolta asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveydestä. Kannamme vastuumme ja ehkäisemme koronaviruksen leviämistä rajoittamalla fyysisiä kontakteja pankkiasioinnissa. Palveluaikojen muutokset ovat voimassa toistaiseksi seuraavasti:
- Orivesi
Konttorin ovi avoinna ja kassapalvelut (käteisen nosto, talletus, laskun maksu ja tilisiirto) ma, ke ja pe klo 10–13
Asiantuntijapalvelut (pääsääntöisesti ajanvarauksella) ma–to klo 8–19, pe 8–16.30 - Jämsä
Konttorin ovi avoinna ja kassapalvelut (käteisen nosto, talletus, laskun maksu ja tilisiirto) ti ja to klo 10–13
Asiantuntijapalvelut (pääsääntöisesti ajanvarauksella) ma–to klo 8–19, pe 8–16.30 - Ylöjärvi
Konttorin ovi avoinna ja kassapalvelut (käteisen nosto, talletus, laskun maksu ja tilisiirto) ti ja to klo 10–13
Asiantuntijapalvelut (pääsääntöisesti ajanvarauksella) ma–to klo 8–19, pe 8–16.30.
Toistaiseksi konttorimme palvelevat normaalisti, mutta konttoreidemme ovet ovat suljettuina klo 13 jälkeen. Soitathan ovikelloa saapuessasi asioimaan. Huomioithan, että asiakasmäärää pankin sisätiloissa joudutaan toistaiseksi rajoittamaan.
Koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi suosittelemme pankkiasioiden hoitamista ensisijaisesti verkko- tai mobiilipankissa sekä verkko- tai puhelintapaamisen kautta. Varaa aika verkko- tai puhelintapaamiseen verkkopankin ajanvarauksen kautta tai osoitteesta www.saastopankki.fi/varaa-aika.
Pyrimme viestimään koronavirusepidemian vaikutuksista konttoreidemme aukioloihin mahdollisimman ajantasaisesti, joten seuraathan tämän julkaisun päivittymistä.
Pahoittelemme muutoksista aiheutuvaa haittaa.
Vinkkilista, mitä kannattaa ottaa huomioon ja kuinka voit hoitaa pankkiasioitasi:
- Käytä verkkopankkia, Säästöpankki Mobiili- ja Tunnistussovellusta.
- Hyödynnä verkko- ja puhelintapaamista.
- Verkkosivujemme ja verkkopankin chat-palvelut palvelevat joustavasti.
- Asiakaspalvelumme palvelee ma - pe 8-20, la 10-14 numerossa 010 391 2000*.
- Suosithan korttimaksua käteisen sijaan. Se on kätevä tapa hoitaa päivittäisiä raha-asioita kuten maksuja, nostoja ja talletuksia. Korttia voit hakea verkkopankista.
- Mikäli tarvitset käteistä, voit nostaa ja tallettaa sitä korteillamme nosto- ja talletusautomaateilla, K-ruokakaupoissa, Neste-K –asemilla ja R-kioskeilla.
- Korttien sulkupalvelunumerot +358 20 333 (Säästöpankin kortit) ja +358 800 155 777 (Eurocard-kortit) palvelevat ympäri vuorokauden.
- Visa-asiakaspalvelu auttaa Credit-asioissa numeroissa 09 6964 6014 (suomi) ja 09 6964 6214 (ruotsi) ma–pe klo 8–20.
- Kytke päälle markkinointilupa verkko- tai mobiilipankissa omista tiedoistasi, jotta pysyt ajan tasalla tuoreista uutisista.
- Asiakaspalvelu voi poikkeustilanteissa ruuhkautua, joten varaathan aikaa ja malttia asioiden hoitamiseen.
Tukea henkilö- ja yritysasiakkaille koronavirustilanteessa
Tahdomme auttaa henkilö- ja yritysasiakkaitamme, jotka kärsivät tilanteen aiheuttamista taloudellisista vaikutuksista. Ota meihin yhteyttä hyvissä ajoin, mikäli uskot koronan vaikuttavan talouteesi.
Henkilöasiakkailla on mahdollisuus hakea verkkopankin kautta lyhennysvapaata asuntolainoihin. Yritysasiakkaille räätälöimme asiakkaalle sopivimman ratkaisun. Tulemme suosittelemaan asiakkaille Finnveran takauksia, jotta käyttöpääomatilanne turvataan. Lue tästä ja muista vaihtoehdoista talouden helpottamiseen.
Pidetään huolta omasta ja muiden terveydestä!
Säästöpankki Sinetti
Kokosimme avuksesi tietoa, miten koronan aiheuttamassa poikkeustilanteessa kannattaa toimia: saastopankki.fi/korona. Päivitämme sivua jatkuvasti.
* Puhelujen hinnat 010-numeroihin: 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv 24%) soittaessa kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä.
- Kirjoitettu
- Tyyppi
- Uutinen
- Julkaisija