Koronavirustilanteen vaikutukset Säästöpankki Sinetin palveluihin

Tältä sivulta löydät ajankohtaista tietoa koronavirusepidemian vaikutuksista palveluihimme ja aukioloaikoihimme. Päivitämme sivua jatkuvasti.

Oman talouden suunnittelu auttaa tulevaisuuteen ja uhkaavien pilvien välttämiseen. Apua talouteen saa Säästöpankista.

Muutoksia konttoripalveluissa 1.4.2020 alkaen

Tahdomme pitää huolta asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveydestä. Kannamme vastuumme ja ehkäisemme koronaviruksen leviämistä rajoittamalla fyysisiä kontakteja pankkiasioinnissa supistamalla palveluaikojamme. Muutokset ovat voimassa 1.4.2020 alkaen toistaiseksi kaikissa konttoreissamme seuraavasti:

  • Oriveden konttori: kassapalvelut ma-pe klo 10-13. 
    Muissa asioissa palvelemme ajanvarauksella verkkotapaamisina ja puhelinneuvotteluina. 
  • Jämsän konttori: kassapalvelut ma-pe klo 10-13. 
    Muissa asioissa palvelemme ajanvarauksella verkkotapaamisina ja puhelinneuvotteluina.
  • Ylöjärven konttori: kassapalvelut ma-pe klo 10-13. 
    Muissa asioissa palvelemme ajanvarauksella verkkotapaamisina ja puhelinneuvotteluina.

Verkkotapaamiseen voit varata ajan verkkopankissasi ja sen avulla hoidat lähes kaikki pankkiasiasi kätevästi tutun asiantuntijan kanssa omalla tietokoneellasi. Palvelu on käytössä nykyisille asiakkaillemme. Puhelinneuvotteluun voit varata ajan verkkosivuillamme tai verkkopankissa.

Huomioithan, että poikkeustilanteesta johtuen asiakasmäärää pankin sisätiloissa joudutaan rajoittamaan. Pahoittelemme muutoksista aiheutuvaa haittaa.

Asiakkaillamme on käytössä monipuoliset digitaaliset palvelukanavat:

  • Verkkopankissa ja Säästöpankki mobiilisovelluksessa.
  • Verkko- tai puhelintapaamisessa, jonka voit varata verkkopankin kautta.
  • Verkkosivujemme ja verkkopankin chatissa sekä
  • Puhelimitse asiakaspalvelussamme numerossa 010 391 2000* ma-pe 8-22, la 10-14. 
    Puhelun hinta on 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min.

Korteilla voit maksaa ja nostaa käteistä normaalisti:

  • Otto.- tai TalletusOtto-automaateilla, kun tarvitset käteistä tai haluat tehdä talletuksen
  • Voit nostaa käteistä ostostesi yhteydessä K-ruokakaupoista tai Neste K-liikenneasemilta
  • Korttien sulkupalvelunumerot +358 20 333 (Säästöpankin kortit) ja +358 800 155 777 (Eurocard-kortit) palvelevat ympäri vuorokauden. 
  • Visa-asiakaspalvelu auttaa Credit-asioissa numeroissa 09 6964 6014 (suomi) ja 09 6964 6214 (ruotsi) ma–pe klo 8–20.

Tukea henkilö- ja yritysasiakkaille koronavirustilanteessa

Tuemme niin henkilö- kuin yritysasiakkaitamme koronaviruksen aiheuttamassa tilanteessa. Oli kyseessä sitten säännölliset tulonsa tilapäisesti työttömyyden tai lomautuksen vuoksi menettäneet henkilöasiakkaat tai yritykset, jotka tarvitsevat lisälikviditeettiä kysynnän laskun tai tilausten peruutusten vuoksi.
Esimerkkejä tarjoamistamme vaihtoehdoista asiakkaille, jotka kärsivät äkillisistä koronaviruksen vaikutuksista ja jotka täyttävät yleiset luottokelpoisuusehdot:

  • Henkilöasiakkaiden lyhennysvapaat kuluitta jopa kuudeksi kuukaudeksi
  • Maksuton kortin luottorajan korotus verkkopankin kautta haettuna
  • Mahdollisuus hyödyntää luottokortin maksuvapaat kuukaudet verkkopankin kautta haettuna
  • Mahdollisuus pienentää korttiluoton minimilyhennyserää verkkopankin kautta haettuna
  • Uusi luottokortti verkkopankin kautta haettuna
  • Suhtaudumme myönteisesti yritys- sekä maa- ja metsätalousasiakkaiden käyttöpääomarahoitustarpeisiin. Olethan yhteydessä meihin verkkopankin kautta.

 

Pidetään huolta omasta ja muiden terveydestä!

Säästöpankki Sinetti


Kokosimme avuksesi tietoa, miten koronan aiheuttamassa poikkeustilanteessa kannattaa toimia. Päivitämme sivua jatkuvasti.

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija
...