• Tervetuloa tyytyväisten asiakkaiden pankkiin

    Tahdomme auttaa löytämään parhaat ratkaisut juuri sinun talouteesi – niin säästämisessä, rahoituksessa kuin arjen muissakin tarpeissa.
    Säästöpankin brändikuva.
  • Vuoden asiakaspalvelu 2023

    Olemme todistetusti pankki lähellä asiakasta – tavoitat meidät keskimäärin minuutissa ja pyrimme ratkaisuun heti ensimmäisen yhteydenoton aikana.
    Säästöpankin brändikuva ja Vuoden asiakaspalvelu 2023 -sertifikaatti (Wave -asiakaspalveluverkosto).
  • Taloudellisen hyvinvoinnin tukena

    Säästöpankin ymmärrys asiakkaiden tarpeista on pankkialan parasta – asiakastyytyväisyys ylittää toimialan keskiarvon kaikissa kategorioissa. (EPSI -Rating 2023)
    Säästöpankin brändikuva.

Autamme sinua katsomaan pidemmälle: tahdomme, että menestyt.

Paikallisuus on valttimme: tunnemme asiakkaidemme ympäristön ja tuemme alueellista hyvinvointia.

meiltä saat kokonaisvaltaista talouden neuvontaa ja henkilökohtaista sparrausta, missä ikinä liikutkaan.

Varaa aika Yritys tai yrittäjä? – tule asiakkaaksi

Mitä saat Säästöpankin asiakkaana?

Kokonaisvaltaista talouden neuvontaa – säästämisessä, lainoissa ja taloutesi vaiheissa. Tahdomme auttaa sinua pärjäämään paremmin. Kartoitamme tavoitteesi ja tahtosi Oman talouden tuokiossa. Samalla teemme sinulle suunnitelman tavoitteidesi toteuttamiseksi.

Monipuoliset digitaaliset palvelut. Verkkopankki, mobiilipankki, mobiili tunnistussovellus, verkkoneuvottelu... Voit hoitaa raha-asiasi sujuvaksi verkossa, haluamallasi päätelaitteella ajasta ja paikasta riippumatta.

Oman talouden valmentajasi. Yhteyshenkilösi toimii sparraajana ja auttaa sinua löytämään sopivimmat ratkaisut eri tilanteisiin, olipa kyseessä säästämisen aloittaminen tai vaikka asuntolainan hakeminen.

Henkilökohtaista palvelua. Asiakaspalvelumme auttaa sinua numerossa 0100 5252, ja verkkopankin chatissa arkisin klo 8–20 ja lauantaisin 10–14.

Säästöpankin ensimmäisen asiakas

Säästöpankki on palvellut asiakkaitaan Suomessa jo 200 vuoden ajan. Ja tahdomme olla asiakkaidemme taloudellisen hyvinvoinnin takaajana jatkossakin. Säästöpankin ensimmäinen asiakas oli piika Hedvig Nyström. Hedvigin henki tahtoa parempaa tulevaa elää Säästöpankissa edelleen.

Videon katsomiseksi,  markkinointievästeet tulee olla aktivoitu. Voit aktivoida tämä evästeasetuksista, joihin pääset klikkaamalla alla olevaa nappulaa. Lue lisää evästeasetuksistamme täältä.


Pankin vaihtaminen on helppoa

Jos haluat, hoidamme kaikki käytännön järjestelyt pankin vaihtamiseen liittyen puolestasi. Tervetuloa asiakkaaksemme! Varaa aika verkko- puhelin- tai konttoritapaamiseen pankin asiantuntijalle, niin pääset nopeimmin asiassa eteenpäin. Samalla voitte keskustella talouteesi liittyvistä tavoitteista ja tarpeista.

Jos tahdot itse hoitaa pankin vaihtoon liittyvät asiat, sekin onnistuu. Kokosimme avuksesi pankinvaihtajan muistilistan.

Voit lukea lisää myös Finanssialan ohjeesta tiliasioinnin siirtämiseksi.

Näin asiakkaamme ovat suositelleet Säästöpankkia sosiaalisessa mediassa

”Säästöpankki on empaattinen pankki.”

"Siitä pidän Säästöpankissa, että siellä yhdistyy asiantuntemus ja inhimillisyys."

”Olen ollut kauan Säästöpankin asiakas ja on sujunut hyvin. Joustoa on ollut laina-asioissa, lakiasioissa saanut apua, yhteistyö sujunut hyvin vuosien varrella ja edelleenkin aion pysyä asiakkaana. Monelle olen suositellut Säästöpankkia ja moni on siirtynyt pankin asiakkaaksi.”

”Säästöpankki on paras, luotettava ja ystävällinen suomalainen pankki.”

Asiakaskokemuksia Säästöpankista

Kirjoita paikallisen Säästöpankin nimi tai konttoripaikkakunta. Hinnaston näet valitsemalla pankkisi listalta.

Valitsemasi konttori

Vaihda konttoria
Palvelemme asiakaspalvelussa puhelimitse ja chatilla arkisin klo 8–20 ja la klo 10–14