Usein kysyttyä Säästöpankki Tunnistus -mobiilisovelluksesta

Miten otan Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen käyttöön? Miten käytän sovellusta? Kokosimme avuksesi vastauksia tunnistussovellukseen liittyen.

HUOM: kun olet ottanut sovelluksen käyttöösi, säilytäthän silti paperisen avaintunnuskortin - tarvitset sitä esimerkiksi puhelimen vaihdon yhteydessä.

Kuvalliset ohjeet Säästöpankki Tunnistuksen käyttöön (pdf)

Ongelmia käytössä?

Sovelluksessa lukee teksti ''Valmis käytettäväksi'' - Mitä teen seuraavaksi?

Näytölläni lukee teksti "Odotetaan vahvistusta" ja pyörivä rulla. Mitä teen seuraavaksi? Yritän käyttää Tunnistussovellusta kirjautumiseen. 

Puhelimen näytöllä näkyy teksti ''Palvelimeen ei saada yhteyttä'' - Mitä teen? 

Kun yritän lisätä laitteen, sovellus herjaa ''Liian monta mobiililaitetta'', mitäs sitten?

Syötin PIN-koodin väärin ja Säästöpankki Tunnistus -mobiilisovellus lukkiutui. Mitä teen?

Tunnistussovellus meni lukkoon, voinko silti käyttää paperista avaintunnuskorttia normaalisti?

Yritin ottaa tunnistussovelluksen käyttöön verkkopankkitunnuksillani, mutta ne ovat menneet lukkoon. Mitä teen?

Voinko käyttää tunnistussovellusta, jos olen saanut perinteisen paperisella avaintunnuskortilla toimivan tunnistautumisen lukkoon?

Voinko avata lukkiutuneen salasanan tunnistussovelluksella?

Saako lukkiutuneen tunnistussovelluksen auki Lukkiutuneiden verkkopankkitunnusten avaus -palvelulla?

Verkkopankkitunnukseni katosivat, mitä teen?

Mitä teen, jos hukkaan paperisen avaintunnuskorttini tai älypuhelimeni, johon olen ladannut tunnistussovelluksen?

Miksi en voi käyttää tunnistussovellusta Windows-älypuhelimellani?

Yleistä Säästöpankki Tunnistuksesta

Mikä on Säästöpankki Tunnistus? Mihin tarvitsen sitä?

Millä laitteilla Säästöpankki Tunnistus -mobiilisovellus toimii?

Onko tunnistussovelluksen käyttö turvallista?

Maksaako Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen käyttö?

Mitä voin tehdä Säästöpankki Tunnistus -sovelluksella?

Miten tunnistautuminen tunnistussovelluksella tapahtuu?

Voinko käyttää tunnistussovellusta Säästöpankki mobiilisovelluksessa?

Miten vahvistan tapahtumia ja maksuja tunnistussovelluksella?

Voiko useampi henkilö käyttää samaa tunnistussovellusta?

Voinko käyttää samaa tunnistussovellusta useammalla laitteella?

En enää halua käyttää tunnistussovellusta. Miten poistan sen käytöstä?

Miten toimin, jos haluan vaihtaa Säästöpankki Tunnistus -mobiilisovelluksen salasanan?

Mitä teen, jos en muista Säästöpankki Tunnistus -mobiilisovelluksen salasanaa?

Säästöpankki Tunnistuksen käyttöönotto

Miten otan käyttöön Säästöpankki Tunnistuksen?

Onko minun pakko ottaa Säästöpankin tunnistussovellus käyttöön?

Voinko edelleen käyttää paperista avaintunnuskorttiani?

Otin tunnistussovelluksen käyttööni, mitä teen paperiselle avaintunnuskortilleni?

Miten toimin Säästöpankki Tunnistus -mobiilisovelluksen kanssa, kun vaihdan puhelinta?

...