Muutoksia Lammin Säästöpankin palveluissa 1.1.2020 alkaen

Pankkiala käy parhaillaan läpi suurta murrosvaihetta, jonka taustalla ovat asiakaskäyttäytymisen muutos ja jatkuvasti kehittyvä teknologia investointivaateineen. Pankkien toimintaan vaikuttavat myös laajeneva sääntely ja tiukentuneet vakavaraisuusvaatimukset, jotka lisäävät pankkiliiketoiminnan kannattavuuden merkitystä. Perinteisten konttoripalveluiden tarve on vähentynyt samalla, kun asiantuntijapalveluiden tarve on lisääntynyt.

Säästöpankin brändikuva

Varmistaaksemme asiakkaillemme jatkossakin parhaat mahdolliset asiantuntijapalvelut olemme tehneet päätöksen seuraavista muutoksista Lammin Säästöpankin palveluissa 1.1.2020 alkaen:

  • Hattulan ja Janakkalan konttorit yhdistetään Hämeenlinnan keskustan konttoriin
  • Nurmijärven konttori yhdistetään Klaukkalan konttoriin
  • Tuuloksen konttori yhdistetään Lammin konttoriin
  • Riihimäen ja Tuusulan konttorit muutetaan ajanvarauskonttoreiksi

Kehitämme rooliamme asiakkaan talouden kumppanina

Haluamme tarjota asiakkaillemme edelleen erinomaisen säästöpankkikokemuksen. Asiakas voi jatkossakin asioida tutun toimihenkilön kanssa. Konttoriverkostoon liittyvillä muutoksilla ei ole välittömiä henkilöstövaikutuksia. Muutoksien jälkeen Hämeenlinnan, Hyvinkään, Klaukkalan ja Lammin konttoreista rakentuu täyden palvelun osaamiskeskuksia, joissa kehitämme erityisesti talouden neuvonannon palveluita.

Panostamme myös henkilöstön liikkuvuuteen, jolloin asiakkaan ei välttämättä tarvitse tulla pankkiin vaan pankki voi tulla entistä useammin asiakkaan luo. Esimerkiksi yrittäjille tämä antaa mahdollisuuden hoitaa pankkiasiat kuntoon siellä, missä heille parhaiten sopii ja aikaa jää elinkeinon harjoittamiseen.

Palveluiden saatavuus jatkossa

Lammin Säästöpankin asiakkaat voivat hoitaa pankkiasioitaan monipuolisesti. Ajanvarauksella neuvotteluajat, maanantaista torstaihin klo 8.30–19.00 ja perjantaina klo 10.00–16.30 ovat pankin normaaleja aukioloaikoja laajemmat. Neuvotteluaikoja asiakkaamme voivat siis sopia myös aamuihin ja iltoihin. Selvitämme lisäksi mahdollisuuksia neuvontapalveluiden tarjoamiseen myös lauantaisin. Asiakkaillamme on mahdollisuus tavata asiantuntijoitamme myös verkkotapaamisissa, joiden avulla voimme palvella asiakkaita siellä, missä he kulloinkin tahtovat pankkiasiansa hoitaa.

Käteispalvelut jatkuvat Hämeenlinnan, Hyvinkään, Klaukkalan ja Lammin konttoreissa. Käteistä on mahdollista nostaa käteisautomaateilta tai ostosten yhteydessä K-ruokakaupoista tai Neste K-liikenne- asemilta. Lisäksi pyrimme jatkossa tarjoamaan asiakkaillemme vaihtoehtoisia käteisen rahan palveluita. Talletukset onnistuvat TalletusOtto-automaateilla. Säästöpankkien asiakaspalvelu palvelee puhelimen ja chatin välityksellä maanantaista perjantaihin klo 8.00–22.00.

Ystävällisin terveisin
Lauri Kalpala
Toimitusjohtaja
Lammin Säästöpankki
lauri.kalpala@saastopankki.fi
040 539 4955

Mediatiedote (pdf)

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija

Ajankohtaista