Asiakaskokemuksia Nooa Säästöpankista

Kaikin puolin jäi hyvä fiilis. Sama tyyli kun jatkuu, niin tyytyväisinä jatketaan asiakkaina. (2020)
Asiakaspalvelu aivan ensiluokkaista. Kaikki asiat selitettiin selkeästi ja hyvin. Asiakaspalvelija erittäin asiantunteva. (2020)
Säästöpankki on ihmisläheinen. Asiointi on nopeaa ja vaivatonta sekä verkossa että konttorissa. Tavoitettavuus oli yksi kriteeri pankin valinnassa alunperinkin.
Oman talouden tuokio sekä tapaamiset ovat menneet erinomaisesti.
Henkilökohtainen pankkineuvoja on parasta.
Asioinnin helppous konttorilla ilahduttaa ja tapaamisen asiakasneuvojan kanssa saa joustavasti sovittua.
Oma yhteyshenkilö, joka on oikeasti tavoitettavissa hoitaa asiani. Kiva, pienen pankin kodikas ilmapiiri.
Henkilökohtainen palvelu ja lämminhenkinen kohtaaminen. Tulee tunne, että minua arvostetaan asiakkaana.
Joustavat aukiolot, siten ettei työn tarvitse joustaa pankkiasioinnin seurauksena on hyvä.
Henkilökohtainen, ystävällinen ja asiakkaan tilanteen huomioiva palvelu. Joustavuus ja tapaamisten järjestäminen sujui nopeasti. Tunne, että arvostetaan kaikkia asiakkaita.
Minulla on erinomainen henkilökohtainen neuvoja. Saan häneltä tarvitsemani tiedot sijoittamisesta. Loistoasiakkuus on hieno asia.
Henkilökohtaiset tapaamiset hoituvat hyvin. Ilmapiiri on hyvä ja henkilökunta ystävällistä.
Pankissa asioidessa henkilökunta on tavoitettavissa ja vaikuttaa, että heitä oikeasti kiinnostaa.
Ystävällinen ja asiantunteva henkilöstö.
Kaikki, kokonaisuus on erittäin hyvä. Arvostan erityisesti palveluasennetta ja yhteydenpitoa.
Nimetyn yhteyshenkilön tavoittaminen ja tapaamisen järjestyminen on helppoa.