Kanavan Panimon kokemus Säästöpankista: Aidosti ratkaisukeskeistä palvelua

Kanavan Panimo suosittelee Säästöpankkia ratkaisukeskeisestä otteesta ja tsempin antamisesta. Lue asiakassuositus!

Jukka Karstedt Kanavan Panimolta on tyytyväinen Säästöpankin yritysasiakas.
Kun veljekset Jan ja Jukka Karlstedt päättivät lähteä mukaan panimobisnekseen, he kilpailuttivat yhteensä neljä pankkia. Kilpailutuksen jälkeen valinta oli selvä:- Siinä missä muissa pankeissa ratkaisut olisi pitänyt taikoa itse, oli Säästöpankissa ratkaisukeskeinen ote: väylät rahoituksen saamiseksi haettiin yhdessä ja tsemppi pankin puolelta oli uskomaton, Jukka kiittelee. Säästöpankin asiakkuusjohtaja Eero Heiskanen arvioi rahoitustarpeen ja riskit yhdessä veljesten kanssa. Suunnitelma ja rahoituspäätös saatiin aikaan ripeästi. 

- Tuntuu hyvältä, että pankki on aidosti mukana kasvussamme. Vuosivolyymin kasvattaminen vaatii investointeja ja joustavaa yhteistyötä myös pankin kanssa. Siihen voimme onneksemme Säästöpankin kohdalla luottaa, Jan sanoo.

Vahva tahto yhteiseen menestykseen

Jukka ja Jan kertovat, että kommunikointi Säästöpankin kanssa on ollut jatkuvasti tiivistä. Eero Heiskanen on käynyt myös tutustumassa veljesten perustamaan Kanavan Panimoon henkilökohtaisesti.

- Säästöpankilla ollaan aidosti kiinnostuneita liiketoiminnastamme. Meille oli tärkeää löytää kumppani, jolla on tahto ja into yhteiseen menestykseen ja siinä olemme onnistuneet, Jukka ja Jan iloitsevat. 

Oletko tyytyväinen asiakkaamme? Suosittele meitä ja osallistu arvontaan!

Etkö ole vielä asiakas? Tule yritysasiakkaaksemme!

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
...