• Det goda livets bolån

    Sparbankens bolån är designat just för dig. Det lämnar utrymme för det allra viktigaste: livet.
  • Frågor och svar

    Nätbankskoderna har gått i lås, vad ska jag göra? Eller hur bokar jag en tid till kontoret? Vi samlade ihop en lista med ofta förekommande frågor till vår kundtjänst – så att du lättare ska få svar på dina frågor.
 
Sparbankens varumärke bild.

Har du tappat ditt kort eller dina nätbankskoder? Gör så här

Om du tappar ditt bank- eller kreditkort eller dina nätbankskoder ska du agera snabbt. Ring Sparbankernas gemensamma spärrtjänst +358 20 333 (24 h, också spärrning av nätbankskoder) eller Eurocard-företagskortets spärrtjänst +358 800 1 55777 (24 h).
Saknas?
...

Vill du ha förstklassig service? Välkommen att byta till Sparbanken

85% av våra kunder rekommenderar oss. Låt oss försäkra dig med!

Du får fram prislistan när du skriver staden eller namnet på den lokala Sparbanken och välja den i listan.

Kontaktuppgifter till det valda kontoret

Byt kontor
Vår kundtjänst nås också per telefon eller via chatten vardagar kl. 8–20.