Yhdistämme Tapiolan ja Erottajan konttorit Aleksanterinkadulle ja samalla avaamme uusia tapaamispisteitä

Muutoksia Nooa Säästöpankin palveluissa tammikuussa 2020

Nainen tekee sydänmerkin käsillään. Tahtova asenne ja positiivinen suhtautuminen asioihin auttavat pitkälle elämässä.

Pankkiala käy parhaillaan läpi suurta murrosvaihetta, jonka taustalla ovat asiakaskäyttäytymisen muutos ja jatkuvasti kehittyvä teknologia investointivaateineen. Pankkien toimintaan vaikuttavat myös laajeneva sääntely ja tiukentuneet vakavaraisuusvaatimukset, jotka lisäävät pankkiliiketoiminnan kannattavuuden merkitystä. Perinteisten konttoripalveluiden tarve on vähentynyt samalla, kun asiantuntijapalveluiden tarve on lisääntynyt.

Avaamme kaksi uutta tapaamispistettä Leppävaaraan ja Matinkylään. Tapaamispisteet sijaitsevat Sellon ja Iso-Omenan välittömässä läheisyydessä ja voit varata niihin ajan puhelimitse tai verkossa. Samalla yhdistämme Erottajan konttorin ke 15.1.2020 ja Tapiolan konttorin pe 7.2.2020 Helsinkiin Aleksanterinkadulle, joka toimii ajanvarauksella. 

  • Tikkurilassa to 16.1. alkaen kassapalvelut arkisin klo 10-13
  • Erottajan konttori suljetaan 15.1.2020
  • Tapiolan konttori suljetaan 7.2.2020
  • Matinkylän ja Leppävaaran uudet tapaamispisteet aukeavat 7.2.2020
  • Asiantuntijapalvelut laajasti ajanvarauksella siellä, ja silloin kun sinulle parhaiten sopii

Voit hoitaa pankkiasioitasi monipuolisesti. Ajanvarauksella neuvotteluajat, maanantaista torstaihin klo 8.30–19.00 ja perjantaina klo 10.00–16.30 ovat pankin normaaleja aukioloaikoja laajemmat. Neuvotteluaikoja voit siis sopia myös aamuihin ja iltoihin.
Käteistä voit nostaa käteisautomaateilta tai ostosten yhteydessä K-ruokakaupoista tai Neste K-liikenneasemilta. Lisäksi käteispalvelu löytyy Tikkurilan toimipisteestämme (Tikkuraitti 11) 16.1.2020 alkaen arkisin klo 10-13. Pyrimme jatkossa tarjoamaan vaihtoehtoisia käteisen rahan palveluita. Talletukset onnistuvat TalletusOtto-automaateilla. 

Mikäli sinulla on kysyttävää tai tarvitset nopeasti apua pankkiasioissa, soita numeroon 010 436 6410 (ma-pe 8-22).

Valitse sinulle sopivin tapa asioida kanssamme

Muutoksia Nooa Säästöpankin palveluissa tammikuussa 2020 

Lue tästä uutinen sekä vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin

MISSÄ VOIN NOSTAA KÄTEISTÄ TAI TALLETTAA RAHAA?

Käteistä voit nostaa pankkikortillasi tuttuun tapaan käteisautomaateilta tai ostosten yhteydessä K-ruokakaupoista tai Neste K-liikenneasemilta (lisätietoa www.saastopankki.fi/kortit).

Talletukset onnistuvat TalletusOtto-automaateilla (ajantasaiset tiedot automaateista löytyvät osoitteesta www.otto.fi/missa-talletus/). 16.1.2020 alkaen Tikkurilassa osoitteessa Tikkuraitti 11 toimii kassapalvelut ilman ajanvarausta ma-pe klo 10-13. Lisäksi pyrimme jatkossa tuomaan asiakkaillemme vaihtoehtoisia käteisen rahan palveluita yhteistyökumppaneidemme kanssa.

MITEN MUUTOKSET VAIKUTTAVAT YRITYSPALVELUIHIN?

Yritykset voivat hoitaa käteisen rahan käsittelyyn liittyviä asioita käyttämällä TalletusOttoa tai OttoPlussaa. Suurten ja säännöllisten käteistilitysten osalta Säästöpankin kautta voi tehdä suoran sopimuksen arvokuljetusten noutopalvelusta. Yritysten yösäilöpalvelut säilyvät ennallaan.

MISTÄ SAAN APUA UUSIEN PALVELUJEN KÄYTTÖÖNOTTOON?

Autamme mielellämme kortin tilaamisessa, verkkopankin, mobiilipankin ja tunnistussovelluksen käytössä. Varaa aika henkilökohtaiseen tapaamiseen soittamalla Säästöpankkien asiakaspalveluun 010 436 6410 tai osoitteessa: www.saastopankki.fi/varaa-aika

SAANKO EDELLEEN HENKILÖKOHTAISTA PALVELUA?

Voit jatkossakin asioida tutun toimihenkilön kanssa, siellä ja silloin kun se sinulle parhaiten sopii. Voit varata ajan osoitteesta www.saastopankki.fi/varaa-aika tai soittamalla meille numeroon 010 436 6410.

 
Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija

Ajankohtaista