Vuosi 2016 – Säästöpankki Optia seilasi myötätuulessa

Säästöpankki Optian historiaan vuosi 2016 kirjoitetaan hyvänä vuotena.

Tyytyväisiä asiakkaita

– Asiakkaiden ihmisten palveluun keskittyvä pankkimme seilaa hyvässä myötätuulessa. Olemme nyt jo yli 75 000 asiakkaan elämässä mukana pankkipalvelujen tuottajana ja päivittäisten raha-asioiden hoitamisen kotipesänä. Yhä useammat asiakkaamme ovat tyytyväisiä palveluihimme ja haluavat oman kokemuksensa perusteella myös suositella meitä edelleen. Suurin vahvuutemme kumpuaa päivittäisistä asiakaskohtaamisista, kommentoi toimitusjohtaja Kalevi Hilli.

Lue lisää Kalevin mietteitä täältä

Suurinta luottamusta

– Saamme asiakkailtamme suurimman luottamuksen osoituksen, kun he antavat rahansa hoitoomme. Olemme onnistuneet erinomaisesti rahastosijoitustuotteiden kehittämisessä sekä asiakkaidemme rahasto-osuuksien arvon kasvattamisessa. Panostamme edelleen yksilöllisiin ratkaisuihin auttaaksemme unelmien ja tavoitteiden saavuttamisessa, lupaa sijoittamisen ja varainhoidon liiketoiminta-alueesta vastaava pankinjohtaja Ilkka Kytökorpi.

Lue lisää ajankohtaista asiaa säästämisestä ja sijoittamisesta täältä

Tulos palvelujen kehittämiseen

– Vakavaraisuusasteemme vahvistui edelleen ja oli vuoden lopussa 24,3 %. Pankkien minimitasona ja terveen toiminnan edellytyksenä pidetään 8 prosenttia, eli ylitimme riman yli kolminkertaisesti. Liiketoiminnan tulos oli 15,3 miljoonaa euroa. Tuloksen tekeminen on välttämättömyys, jotta pystymme turvaamaan toiminnallemme jatkuvuutta ja kehittämään palvelujamme asiakkaidemme toiveiden ja tarpeiden mukaisesti, korostaa talousjohtaja Tapio Purontakanen.

Lue lisää Säästöpankki Optian taloustilanteesta täältä

 

Tulosinfo 2016 on luettavissa Säästöpankki Optian uutisissa täällä

Julkaistu
Kategoriat
Koti, asuminen ja arki Säästäminen ja sijoittaminen Yrittäjyys

Ajankohtaista