Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen lataaminen uudelle älylaitteelle – toimi näin!

Jos haluat ladata tunnistussovelluksen uuteen puhelimeesi tai ottaa sen käyttöön puhelimen lisäksi toisella älylaitteella, tutustu ohjeisiin ennen käyttöönoton aloittamista.

Säästöpankin brändikuva.

Älä siirrä Säästöpankki Tunnistus -sovellusta vanhalta mobiililaitteelta uudelle laitteelle vaihdon yhteydessä, vaan lataa sovellus käyttöösi virallisesta sovelluskaupasta. Mobiililaitteen vaihdon yhteydessä Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen käyttöönotto tapahtuu samoin kuin sovelluksen ensimmäinen käyttöönotto. 

Tunnistus-sovelluksen käyttöönottoon tarvitset: 

  1. Mobiililaitteen, joka on yhteydessä internettiin
     
  2. Pankkitunnusten käyttäjätunnuksen ja toisen seuraavista: 
    a) pankkitunnusten salasanan ja paperisen avaintunnuskortin 
    b) toisen suomalaisen pankin pankkitunnukset, jotka mahdollistavat sähköisen tunnistamisen. 

Lisäksi sinulla tulee olla käytössäsi tekstiviestivahvistuspalvelu. Sen saat käyttöösi verkkopankissa oman nimen alta kohdasta Ota käyttöön lisävahvistaminen tekstiviestillä

HUOM! Noudata käyttöönoton ohjeita tarkasti kohta kohdalta edeten. Näin varmistat, että käyttöönotto onnistuu ongelmitta. 

Katso tarkemmat ohjeet

Ongelmia sovelluksen käytössä? 

Täältä voit lukea usein kysyttyjä kysymyksiä Säästöpankki Tunnistus -sovellukseen liittyen. Apua saat myös chatbot-Miljolta – 24/7! 

Jos avaintunnuskorttisi on kadonnut, voit tilata avaintunnuskortin laittamalla viestiä Säästöpankki Mobiilin tai verkkopankin kautta. Saat uuden mukaasi asioimalla Säästöpankin konttorissa henkilöllisyystodistuksen kanssa (passi tai henkilökortti). Tarkistathan konttorin aukioloajat ennen asiointia.

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija
Katso ohjeet käyttöönottoon

Ajankohtaista