Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen lataaminen uudelle älylaitteelle – toimi näin!

Jos haluat ladata tunnistussovelluksen uuteen puhelimeesi tai ottaa sen käyttöön puhelimen lisäksi toisella älylaitteella, katso tarkat ohjeet käyttöönottoon.

Säästöpankin brändikuva.

Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen voi ottaa käyttöön kolmella eri älylaitteella. Tällöin samalle tunnistussovellukselle luodaan kolme käyttäjäprofiilia. Näin sovelluksen saa käyttöön esimerkiksi puhelimessa sekä tabletissa.

Tunnistussovelluksen käyttöönottoon tarvitset verkkopankin käyttäjätunnuksen, salasanan ja paperisen avaintunnuskortin. Lisäksi sinulla tulee olla käytössäsi tekstiviestivahvistuspalvelu. Sen saat käyttöösi verkkopankissa oman nimen alta kohdasta Ota käyttöön lisävahvistaminen tekstiviestillä.

HUOM! Noudata käyttöönoton ohjeita tarkasti kohta kohdalta edeten. Näin varmistat, että käyttöönotto onnistuu ongelmitta. Ohjeet löydät täältä (katso kohta Tunnistussovelluksen käyttöönotto puhelimen vaihdon yhteydessä).

Jos avaintunnuskorttisi on kadonnut, saat uuden mukaasi asioimalla Säästöpankin konttorissa henkilöllisyystodistuksen kanssa (passi tai henkilökortti). Muistathan tarkistaa konttorin aukioloajan ennen asiointia. Huomioithan tämän lisäksi joulun ja vuodenvaihteen poikkeavat aukioloajat.

Voit myös tilata avaintunnuskortin laittamalla viestiä pankkiin verkko- tai mobiilipankin kautta. Uuden avaintunnuskortin voi tarvittaessa tilata myös toisen pankin pankkitunnuksilla. Tässä tapauksessa ota yhteyttä puhelimitse asiakaspalveluumme, numerot ja palvelun aukioloajat löydät sivuston alalaidasta. Puhelun aikana saat sähköpostiisi lomakkeen, joka sinun tulee sähköisesti allekirjoittaa toisen pankin pankkitunnuksilla.

Kirjoitettu
Tyyppi

Uutinen

Julkaisija

Säästöpankkiryhmä

Ajankohtaista